CIRIO

Regulamin konkursu

„Smak świeżego pomidora przez cały rok”

(zwany dalej: „Regulamin”)

§ 1.WARUNKI OGÓLNE

1.1. Organizatorem konkursu „Smak świeżego pomidora przez cały rok” zwanego dalej „Konkursem” jest Pani Katarzyna Hryc, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Multoomi Katarzyna Hryc z siedzibą w Warszawie przy ul. Górczewskiej 224 / 461 kod 01-460 Warszawa, NIP: 522-255-46-58, REGON: 142660309, zwana dalej: „Organizatorem”.

1.2. Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

1.3. Głównym celem Konkursu „Smak świeżego pomidora przez cały rok>” jest promocja wszystkich produktów oznaczonych logo „CIRIO” sprzedawanych w kanałach dystrybucji zarówno on-line jak i offline, zlokalizowanych na terenie całej Polski (zwanych dalej: „Punktami Sprzedaży”), które to produkty będą zwane dalej „Produktami Promocyjnymi”. Z Konkursu wyłączone są produkty CIRIO zakupione w całej sieci Punktów Sprzedaży KAUFLAND.

1.4. Konkurs jest przeprowadzany z wykorzystaniem dedykowanej strony internetowej Konkursu, znajdującej się na http://ciriokonkurs.pl , zwanej dalej „Stroną Internetową”. Wszelkie informacje o Konkursie, zmianach w Regulaminie oraz inne komunikaty dla Uczestników Konkursu będą zamieszczone na Stronie Internetowej poświęconej Konkursowi. Przekazane w ten sposób odpowiedzi, wyjaśnienia i informacje będą wiążące dla wszystkich Uczestników Konkursu.

1.5. Konkurs trwa od dnia 16 września 2024 r. do dnia 8 grudnia 2024 r. (w terminie tym zawarte jest wydanie nagród oraz rozpatrywanie reklamacji), zwany dalej: „Czas Trwania Konkursu”), zaś sprzedaż Produktów Promocyjnych, których zakup upoważnia do udziału w Konkursie oraz dokonywanie zgłoszeń do Konkursu w sposób opisany w pkt 3.3 lit. A – C Regulaminu trwa od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 r. do godziny 23:59:59 (zwany dalej „Czasem Wysyłania Zgłoszeń”).

1.6. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz dokonania wyboru Zwycięzców Konkursu, Organizator powoła Komisję Konkursową (zwana dalej: „Komisją”). W skład Komisji Konkursowej wejdą 3 (słownie trzy) osoby wyznaczone przez Organizatora. Decyzje podjęte przez Komisję Konkursową są ostateczne. W razie braku porozumienia wszystkich członków Komisji, decyzje zapadają większością głosów.

1.7. Dowodem zakupu uprawniającym do wzięcia udziału w Konkursie jest oryginalny paragon fiskalny, jak również oryginalna faktura VAT wystawiona osobie fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (tj. bez numeru NIP), zawierające informacje pozwalające na ustalenie, że zakupione zostały Produkty Promocyjne zgodnie z Regulaminem (zwany dalej: „Dowód zakupu”). Nie będą akceptowane inne dowody zakupu, np. faktury VAT wystawione osobie dokonującej zakupu w związku i na cele prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej, potwierdzenia dokonania płatności kartą itp.

1.8. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz.U. Nr 101, poz. 1540).

§ 2.NAGRODY

2.1. Organizator w konkursie przyznaje nagrody I Stopnia, II Stopnia oraz III Stopnia.

2.2. Nagrodami w konkursie są:

A. Nagroda I Stopnia: 1x skuter znanej włoskiej marki o pojemności silnika 125 cm3, kolor skutera czerwony, rok produkcji 2024.

B. Nagroda II stopnia: 6x vouchery na zakupy, każdy o wartości 1000 zł brutto wydawane w postaci kart przedpłaconych. (Karta przedpłacona do zrealizowania w dowolnym punkcie sprzedaży bez wskazania konkretnego miejsca do jej realizacji. Kartę można wykorzystywać do płacenia rachunków, robienia zakupów bezpośrednio w sklepie lub przez telefon czy Internet – wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty Mastercard lub Maestro)

C. Nagroda III Stopnia: 42 x Włoskie produkty marki CIRIO, wyszczególnione w tabeli w § 4 punkt 4.5 poniżej.

2.3. Wartość pieniężna Nagrody:

· I Stopnia wynosi: 28 125 zł brutto

· II Stopnia wynosi: 1000 zł brutto

· III Stopnia wynosi: 120 zł brutto

2.4. Na zakończenie konkursu Komisja Konkursowa wybiera:

A. 1 x (słownie: jednego) Laureata Nagrody I Stopnia spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń w Czasie Wysyłania Zgłoszeń tj. w terminie od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 roku.

B. 6 x (słownie: sześciu) Laureatów Nagrody II Stopnia spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń w Czasie Wysyłania Zgłoszeń tj. w terminie od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 roku.

C. 42 x (słownie: czterdziestu dwóch) Laureatów spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń w Czasie Wysyłania Zgłoszeń tj. w terminie od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 roku.

2.5. Nagrody nie podlegają wymianie na nagrody innego rodzaju.

2.6. Uczestnik nie ma prawa do przeniesienia prawa do nagrody na osoby trzecie.

2.7. Uczestnik nie jest zobowiązany do dokonywania żadnych samodzielnych rozliczeń podatkowych w związku z otrzymaniem nagrody, ponieważ wraz z nagrodą zostaje przyznana dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości niezbędnej do pokrycia należnego podatku od wygranej w Konkursie.

2.8. Nagroda II Stopnia oraz III Stopnia jest zwolniona z opodatkowania. Na mocy art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, zwolnione z opodatkowania są:

· wygrane w konkursach i grach organizowanych i emitowanych (ogłaszanych) przez środki masowego przekazu (prasa, radio, telewizja)

· konkursy z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu

· nagrody związane ze sprzedażą premiową towarów lub usług

· nagrody, których wartość nie przekracza kwoty 2000 zł brutto

2.9. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje w całości Regulamin i zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.

2.10. Uczestnictwa w Konkursie, jak również praw i obowiązków z nim związanych, w tym prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby i podmioty.

2.11. Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny.

2.12. Organizator zastrzega, że zdjęcia Nagrody I Stopnia umieszczone na materiałach promocyjnych Konkursu stanowią jedynie wizualizację i mogą odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu. Różnica pomiędzy zamieszczonym zdjęciem a rzeczywistym wyglądem Nagrody I Stopnia nie może być przesłanką do składania reklamacji.

§ 3. UCZESTNICTWO W KONKURSIE

3.1. W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby pełnoletnie w chwili dokonywania zgłoszenia w sposób opisany w pkt 3.3. poniżej, osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – konsumenci w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061). (zwani dalej: „Uczestnicy”).

3.2. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Multoomi Katarzyna Hryc, pracownicy North Coast S.A. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, a także osoby najbliższe w stosunku do tych osób. Przez osobę najbliższą rozumie się: małżonka, wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, powinowatych w tej samej linii lub stopniu, osoby pozostające w stosunku przysposobienia oraz ich małżonków, a także osoby pozostające we wspólnym pożyciu lub pozostające w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do ich niezależności lub ewentualnych powiązań z Organizatorem i North Coast S.A., w kontekście przygotowania lub organizacji Konkursu.3.3. Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik powinien łącznie spełnić następujące warunki w podanej poniżej kolejności:

A. Zakupić w terminie od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 r. w dowolnym Punkcie Sprzedaży (z wyłączeniem Punktów Sprzedaży KAUFLAND) co najmniej 2 (słownie: dwa) Produkty Promocyjne. Wymagana minimalna ilość produktów musi znaleźć się na jednym Dowodzie Zakupu.

B. Zachować otrzymany oryginał Dowodu zakupu Produktu Promocyjnego w Punkcie Sprzedaży w terminie Czasu Trwania Konkursu,

C. Zgłosić się do Konkursu w terminie od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 r. (nie wcześniej jednak niż w momencie dokonania zakupu Produktu Promocyjnego, zgodnie z pkt. A powyżej) poprzez wysłanie swojego zgłoszenia poprzez stronę http://ciriokonkurs.pl  oraz wykonać i załączyć zdjęcie w temacie: „Zrób kreatywne zdjęcie jak gotujesz z wykorzystaniem produktów marki CIRIO i opisz swój przepis”.

3.4. Najciekawsze zdjęcia wraz z opisami zostaną nagrodzone. Zwycięzców wybierze Komisja wskazana przez Organizatora.

3.5. Prawidłowe wykonanie czynności wymienionych w ust. 3.3 powyżej stanowi zgłoszenie do Konkursu (zwane dalej: „Zgłoszeniem”).

3.6. Uczestnik otrzymuje na wysłane Zgłoszenie potwierdzenie od Organizatora w formie wiadomości elektronicznej, na adres e-mail, który Uczestnik podał w formularzu wysyłając swoje Zgłoszenie do Konkursu.

3.7. Zgłoszenia do konkursu Uczestnik dokonuje przy użycia formularza (zwanego dalej: „Formularz Zgłoszeniowy”), w którym zobowiązany jest on przysłać Organizatorowi:

• Imię,

• Nazwisko,

• Adres wysyłki nagrody, na który Organizator zobowiązuje się wysłać nagrodę,

• Numer telefonu, za pomocą którego Laureat dokonywał swojego zwycięskiego Zgłoszenia,

• Zdjęcie lub skan Dowodu zakupu Produktu Promocyjnego

• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na udział w Konkursie na warunkach niniejszego Regulaminu.

3.8. W Konkursie odrzucone zostaną Zgłoszenia, które:

A. Zawierają treści niezgodne z prawem,

B. Zawierają treści uznawane powszechnie za obraźliwe i wulgarne,

C. Zawierają treści erotyczne,

D. Zawierają treści rasistowskie czy negatywnie nawiązujące do przekonań politycznych, rasowych, etnicznych,

E. Zawierają treści reklamowe innych produktów niż produkty marki „Cirio”,

F. Korzystają z dowodu dokonania zakupu Produktu Promocyjnego, który nie został dokonany w Punkcie Sprzedaży – m.in. w sieci sklepów KAUFLAND,

G. Opierają się na dowodzie zakupu Produktu Promocyjnego dokonanym w Punkcie Sprzedaży w terminie innym niż Czas Wysyłania Zgłoszeń do Konkursu tj. od dnia 16 września 2024 r. do dnia 27 października 2024 r.,

H. Nie spełniają innych warunków opisanych w Regulaminie Konkursu.

3.9. O momencie nadesłania Zgłoszenia decyduje data zarejestrowania Zgłoszenia w systemie (data serwera) przyjmującego zgłoszenie.

3.10. Organizator w Konkursie zgodnie z tematem „Zrób kreatywne zdjęcie jak gotujesz z wykorzystaniem produktów marki CIRIO i opisz swój przepis” określa maksymalną liczbę znaków używanych przy Zgłoszeniu do Konkursu w ramach opisu przepisu do maksymalnej ilości 400 znaków.

3.11. Organizator w Konkursie określa maksymalną wagę zdjęcia wysyłanego przy Zgłoszeniu do Konkursu do maksymalnej wielkości 1 MB

3.12. Uczestnik jest uprawniony do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia na podstawie jednego Dowodu zakupu Produktu Promocyjnego.

3.13. Każdy z Uczestników może zakupić dowolną liczbę Produktów Promocyjnych i nadesłać odpowiadającą im liczbę Zgłoszeń, przy zachowaniu zasady, że na każde Zgłoszenie musi przypadać jeden Dowód zakupu Produktu Promocyjnego, na którym znajdują się co najmniej dwa Produkty Promocyjne.

3.14. W Konkursie nie będą uwzględnione Zgłoszenia i Odpowiedzi niekompletne, nieczytelne czy niestanowiące odpowiedzi na pytanie konkursowe.

3.15. Uczestnik w Konkursie może wykorzystać tą samą odpowiedź tylko raz – w ramach jednego Zgłoszenia. Uczestnik oświadcza, że zdjęcie wraz z opisem (Utwór) nie zostały wcześniej wykorzystane przez Uczestnika w innych konkursach, a tym nie zostały wcześniej nagrodzone jakimikolwiek nagrodami.

3.16. Jeden Dowód zakupu przynajmniej dwóch Produktów Promocyjnych w Punkcie Sprzedaży uprawnia Uczestnika tylko do jednego zgłoszenia w Konkursie bez względu na ilość zakupionych Produktów Promocyjnych widniejących na Dowodzie zakupu.

3.17. Oryginał dowodu zakupionego Produktu Promocyjnego spełnia następujące warunki, gdy:

A. Dowód zakupu Produktów Promocyjnych jest prawdziwy – tzn. wystawiony przez Punkt Sprzedaży, którego dane się na nim znajdują i nie jest podrobiony lub sfałszowany.

B. Dowód zakupu Produktu Promocyjnego nie jest uszkodzony – tzn. nie budzi wątpliwości co do zawartych na nim treści czy ich autentyczności.

C. Data i godzina zakupu Produktów Promocyjnych widniejąca na Dowodzie zakupu musi być wcześniejsza niż data wysłania Zgłoszenia. Wszelkie Zgłoszenia dokonane przed lub po upływie okresu trwania Konkursu nie będą brane pod uwagę.

D. W przypadku uzyskania prawa do więcej niż jednej nagrody w Konkursie, Laureat zobowiązany jest przesłać ww. dokumenty odrębnie dla każdej z nagród.

E. Organizator zastrzega sobie prawo wezwania Laureatów do przesłania oryginału Dowodu zakupu będącego podstawą zwycięskiego zgłoszenia w przypadku, gdyby jego zdjęcie lub skan były nieczytelne, a przez to nie byłoby możliwe potwierdzenie zrealizowania warunku zakupowego w Konkursie. Organizator wezwie Laureatów w formie wiadomości e-mail oraz skontaktuje się z nimi telefonicznie. Jeśli Laureat nie prześle na wezwanie Organizatora w terminie 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia wezwania w formie mailowej (oryginału Dowodu zakupu, wówczas Organizator odmówi przyznania mu nagrody z uwagi na brak możliwości zweryfikowania, czy spełnił on wszystkie warunki do jej otrzymania. W takiej sytuacji prawo do nagrody przechodzi na zwycięzcę rezerwowego (jeśli został wybrany), o którym mowa poniżej w § 4 pkt. 4.8 albo pozostaje własnością Organizatora.

3.19. W przypadku gdy Komisja stwierdzi, że Uczestnik naruszył postanowienia § 3 Regulaminu Konkursu, Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia go z Konkursu. W przypadku rażącego naruszenia § 3 przez Uczestnika, przez które rozumie się w szczególności podanie nieprawdziwych danych co do wieku, posłużenie się sfałszowanym Dowodem zakupu, naruszeniem praw autorskich do Utworu, Organizator może wykluczyć Uczestnika tego Zgłoszenia z Konkursu, lub pozbawić prawa do nagrody.

§ 4. PRZEBIEG KONKURSU, WYDANIE NAGRÓD

4.1. Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 Kodeksu Cywilnego.

4.2. Spośród wszystkich Zgłoszeń nadesłanych przez Uczestników do dnia 27 października 2024 r. biorących udział w Konkursie, powołana na potrzeby Konkursu Komisja Konkursowa na podstawie oceny nadesłanych przez Uczestników odpowiedzi, wyłoni laureatów konkursu w terminie .14 dni od zakończenia Czasu Wysyłania Zgłoszeń.

4.3. W pierwszej kolejności Komisja wybiera zwycięzcę Nagrody I stopnia, w następnej kolejności Nagrody II stopnia oraz Nagrody III stopnia.

4.4. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i prawnie wiążące dla wszystkich Uczestników Konkursu.

4.5. Spośród nadesłanych przez Uczestników Konkursu Zgłoszeń Komisja Konkursowa dokona wyboru:

A. 1 (słownie: jedną) odpowiedź, której autora wyróżni Nagrodą I Stopnia.

B. 6 (słownie: sześć) odpowiedzi, których autorów wyróżni Nagrodami II Stopnia.

C. 42 (słownie: czterdzieści dwie) odpowiedzi, których autorów wyróżni Nagrodą III Stopnia.

 

 

CIRIO /Nagroda III Stopnia SKŁAD PUDEŁKA

 

CIRIO

1541

POMIDORY W KAWAŁKACH TOSCANA

400 g

CIRIO

47a

POMIDORY BEZ SKÓRY. MASA NETTO PO ODSĄCZENIU 250G.

400 g

CIRIO

50a

POMIDORY W KAWAŁKACH. MASA NETTO PO ODSĄCZENIU 250G.

400 g

CIRIO

930

POMIDORKI KOKTAJLOWE. MASA NETTO PO ODSĄCZENIU 250G.

400 g

CIRIO

52

PRZECIER POMIDOROWY BRICK

500 g

CIRIO

55

PRZECIER POMIDOROWY BRICK

200 g

CIRIO

53a

PRZECIER POMIDOROWY RUSTICA

680 g

CIRIO

48

PRZECIER POMIDOROWY RUSTICA Z BAZYLIĄ

680 g

CIRIO

931

PODWÓJNY KONCENTRAT POMIDOROWY „SUPER CIRIO”, TUBA

130 g

CIRIO

932

PODWÓJNY KONCENTRAT POMIDOROWY „SUPER CIRIO”

70 g

CIRIO

934

PIZZASSIMO. POMIDOROWY SOS DO PIZZY

190 g

 

4.6. Autor zgłoszenia wyróżniony Nagrodą I Stopnia, II stopnia oraz III Stopnia przez Komisję Konkursową nazywany będzie Laureatem w zależności od przyznanej nagrody.

4.7. Organizator tworzy listę rezerwową Laureatów na wypadek, gdyby okazało się, że Laureat nie spełnił warunków przyznania Nagrody określonych w Regulaminie. Lista rezerwowa składa się z 4 Laureatów rezerwowych każdego stopnia Nagrody.

4.8. Jeśli Laureat Nagrody I Stopnia nie spełnił warunków przyznania Nagrody I Stopnia, na jego miejsce wchodzi Laureat Nagrody I Stopnia z listy rezerwowej, a w przypadku, gdyby ten nie spełnił warunków przyznania Nagrody I Stopnia, na jego miejsce wchodzi drugi Laureat Nagrody I Stopnia z listy rezerwowej. W przypadku, gdyby drugi Laureat Nagrody I Stopnia z listy rezerwowej nie spełnił warunków przyznania Nagrody I Stopnia, na jego miejsce wchodzi trzeci Laureat Nagrody I Stopnia z listy rezerwowej. Nagroda I Stopnia, która nie jest przyznana żadnemu Laureatowi Nagrody I Stopnia z listy rezerwowej wskutek niespełniania przez żadnego z nich warunków przyznania Nagrody I Stopnia określonych w Regulaminie, przechodzi na rzecz Organizatora.

Sytuacja adekwatnie odnosi się do przyznania Nagrody II Stopnia oraz Nagrody III Stopnia.

4.9. Przy dokonywaniu wyborów Laureatów opisanych w ust. 4.3 powyżej, Komisja będzie kierować się swoim własnym uznaniem, biorąc pod uwagę, kreatywność odpowiedzi na pytanie konkursowe, ich walory estetyczne, oryginalność, lekkość wypowiedzi, atrakcyjność graficzną fotografii, a także powiązanie koncepcji fotograficznej pracy z tematem konkursu. Wybór Laureatów zostanie stwierdzony pisemnym protokołem.

4.10. Laureaci są powiadamiani o wygranej za pomocą bezpłatnego połączenia telefonicznego na numer telefonu podany w formularzu konkursowym podczas wysyłania zwycięskiego Zgłoszenia, w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od dnia jego wyłonienia przez Komisję.

4.11. Organizator podejmuje w sumie 3 (słownie: trzy) próby kontaktu telefonicznego, w odstępach jednodniowych – po jednej próbie w każdym z trzech kolejnych dni roboczych. Połączenia będą wykonywane w dni robocze w godzinach 11:00-17:00 na numer podany przez Laureata w formularzu podczas wysyłania zwycięskiego zgłoszenia i będą realizowane z numeru 535 352 331 należącego do Organizatora.

W przypadku 3 (słownie: trzech) nieudanych prób nawiązania połączenia z Laureatem, Organizator wyśle na numer telefonu Laureata dodatkowy SMS z prośbą o kontakt telefoniczny z Organizatorem na wskazany numer kontaktowy Organizatora, oczekując jednocześnie kontaktu na podany numer ze strony Laureata przez 10 dni roboczych od daty wykonania ostatniego połączenia telefonicznego przez Organizatora do Laureata.

4.12. Gdy Laureat Konkursu nie skontaktuje się z Organizatorem w terminie 10 dni od wykonania ostatniego połączenia telefonicznego przez Organizatora do Laureata, traci on prawo do Nagrody w swojej kategorii, według wyjaśniania:

Nagroda I Stopnia przechodzi na pierwszego Laureata z listy rezerwowej Laureatów Nagrody I Stopnia i dalej według zasad opisanych w punkcie 4.6 danego ustępu.

4.13. Przez nieudaną próbę połączenia z Laureatem Konkursu rozumie się nieodebranie połączenia ze strony Laureata w czasie co najmniej 4 sygnałów dzwonka, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny).

4.14. Z każdej z prób nawiązania kontaktu z Laureatami Organizator sporządza protokół.

4.15. Lista Laureatów Nagród, którzy spełnili warunki otrzymania Nagrody I, II i III Stopnia (zawierająca imię Laureata Nagrody) będzie ogłoszona na Stronie Internetowej http://ciriokonkurs.pl na zakończenie Konkursu – od dnia 10 listopada 2024 r.  w zakładce Laureaci.

4.16. Nagrody II i III Stopnia zostaną wydane Laureatom, którzy spełnili warunek otrzymania Nagrody przesyłką kurierską na koszt Organizatora, nie później niż do dnia 10 listopada 2024 r.

4.17. Nagroda I Stopnia zostanie wydana Laureatowi I Stopnia, który spełnił warunek otrzymania Nagrody indywidualnie w Warszawie w salonie producenta skutera do dnia 10 listopada 2024 r. chyba, że Laureat Nagrody I stopnia zadecyduje inaczej.

4.18. Wyniki Konkursu zostaną zamieszczone na Stronie Internetowej Organizatora w terminie wskazanym w paragrafie 4 pkt. 4.2. Laureaci zostaną także poinformowani o jego rozstrzygnięciu bezpośrednio przez Organizatora (zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie).

§ 5. PRAWA AUTORSKIE

5.1. Wykorzystanie w Zgłoszeniu zdjęcia wraz z krótkim opisem, zwane dalej „Utworem / Utworami” jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika oświadczenia, zgodnie z którym Uczestnikowi przysługuje wobec Utworu całość wyłącznych, pełnych i nieograniczonych znajdujących się w jego swobodnej i wyłącznej dyspozycji majątkowych praw autorskich.

5.2. Uczestnik oświadcza, że Utwór nie narusza praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym nie narusza majątkowych i osobistych praw autorskich, praw własności przemysłowej, dóbr osobistych, praw chronionych ustawą z 16.04.1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2022.1233 t.j. z dn. 2022.06.09, dalej zwaną „u.z.n.k.”), a także przepisów obowiązującego prawa oraz nie zawierają niedozwolonych zapożyczeń lub cytatów z innych utworów lub przedmiotów własności intelektualnej, ani też nie stanowią opracowania, przeróbki lub adaptacji cudzego utworu lub innego przedmiotu własności intelektualnej,

5.2. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia Zgłoszenia w przypadku powzięcia wiadomości, o naruszaniu przez Utwór wykorzystany w tym Zgłoszeniu praw autorskich lub dóbr osobistych osób trzecich lub o nieprawidłowości oświadczeń wskazanych w ust. 5.2. powyżej.

5.3. Z chwilą dokonania Zgłoszenia Uczestnik udziela Organizatorowi na okres 5 (słownie: pięciu) lat od dnia dokonania Zgłoszenia nieograniczonej terytorialnie, nieodpłatnej i niewyłącznej licencji do korzystania z autorskich praw majątkowych do Utworu w całości lub w części, z prawem do udzielania odpłatnie lub nieodpłatnie dalszych licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do Utworów, na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili zawarcia Umowy, w tym wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2022.2509 t.j., dalej zwana „pr.aut.”), a w szczególności  na następujących polach eksploatacji:

A. utrwalanie i zwielokrotnianie Utworów w całości lub jakiejkolwiek dowolnej części wszelkimi dowolnymi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, fotograficzną, cyfrową i zapisu magnetycznego, w nieograniczonej ilości egzemplarzy na wszelkiego rodzaju nośnikach i urządzeniach, przepisanie utrwaleń na inną technikę, rodzaj zapisu, system, nośnik oraz wymiana nośników, w tym trwałe lub czasowe zwielokrotnienia w całości lub w części Utworu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, niezależnie od formatu, standardu, systemu lub nośnika w szczególności, ale nie tylko dla celów wprowadzania, wyświetlania, stosowania, dostosowywania, przekazywania i przechowywania Utworów lub ich części,

B. wprowadzanie Utworów w całości lub jakiejkolwiek dowolnej części do pamięci komputerów lub innych urządzeń czytających lub serwerów sieci komputerowych, także ogólnie dostępnych w rodzaju Internet, intranet, extranet, sieci telefonii komórkowej i inne sieci komputerowe oraz udostępnianie Utworów w całości lub ich dowolnej części użytkownikom takich komputerów, urządzeń, serwerów, sieci na całym świecie,

C. wprowadzanie do obrotu, użyczenie, najem oryginału i egzemplarzy Utworów lub ich dowolnej części, publiczne wykonanie, wystawianie, wyświetlanie, odtworzenie, nadawanie i reemitowanie Utworów lub ich dowolnej części, a także publiczne udostępnianie Utworów lub ich dowolnej części w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym,

D. Wykorzystywanie we wszelkich materiałach handlowych i informacyjnych w każdej formie (np. w ramach komunikacji elektronicznej lub papierowej),

E. Wykorzystywanie przy produkcji opakowań produktów i nanoszenie w całości lub w części na opakowania produktów i rozpowszechnianie w dowolny sposób, w szczególności poprzez promocję, zdjęć produktów w takich opakowaniach,

F. Zapisywanie i odtwarzanie w pamięci wszelkich komputerów lub sieci komputerowych (w tym w szczególności przy wykorzystaniu sieci Internet lub baz danych), w tym upublicznianie w sieci Internet, w szczególności poprzez wykorzystywanie lub zapisywanie na stronach www,

G. Korzystanie z Utworów lub ich dowolnej części w ramach reklamy lub promocji (w tym w szczególności wykorzystywanie w materiałach reklamowych, wydawanie i rozpowszechnianie jako materiałów reklamowych itp.), niezależnie od formy materiałów reklamowych lub ich wielkości, techniki utrwalania oraz miejsca ekspozycji, jak również od ich ilości, nakładu, techniki sporządzenia i sposobu dystrybucji,

H. Zapisywanie i odtwarzanie w pamięci komputerów lub przesyłanie za pomocą sieci komputerowych (w tym w szczególności przy wykorzystaniu sieci Internet), umieszczanie lub wykorzystywanie w bazach danych,

I. Publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet, w szczególności poprzez zamieszczenie na stronach www,

J. opracowywanie Utworów lub ich dowolnej części oraz dokonywanie wszelkiego rodzaju zmian, adaptacji, modyfikacji, uzupełnień Utworów lub ich części, tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu Utworów lub ich dowolnej części oraz korzystanie i rozporządzanie takimi opracowaniami, zmianami, adaptacjami, modyfikacjami, uzupełnieniami, tłumaczeniami, przystosowaniami, zmianami układu na wszelkich polach eksploatacji znanych w dniu zawarcia przystąpienia do Konkursu w tym w szczególności określonych w literze A-I wyżej.

5.4. Wraz z udzieleniem licencji, o której mowa w ust. 5.3 powyżej, Organizator nabywa na zasadach tej licencji prawo do zezwalania na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami Utworu, na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w ust. 5.3 powyżej.

5.5. Uczestnik oświadcza, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich, w szczególności nie będzie wykonywał swoich uprawnień związanych z nadzorem autorskim nad korzystaniem z Utworu, jak również wykonywał innych uprawnień wynikających z jakichkolwiek przysługujących mu praw autorskich osobistych, a w szczególności z prawa do podpisywania Utworu swoimi oznaczeniami lub nazwiskiem, jak również prawa do zachowania integralności Utworu.

Uczestnik udziela Organizatorowi upoważnienia/zgody na:

1) Korzystanie z Utworów bez wskazywania na ich egzemplarzach twórcy i tytułu,

2) dokonywania w Utworach uzupełnień, łączenia z innymi utworami lub wytworami, zarówno we własnym zakresie, jak i za pośrednictwem osób trzecich,

3) decydowania o sposobie i terminie wykorzystania i udostępnienia publiczności Utworów i ich opracowań,

4) sprawowania nadzoru nad sposobem korzystania z Utworów i ich opracowań.

§ 6. REKLAMACJE

7.1. Reklamacje związane z Konkursem należy kierować na adres Multoomi Katarzyna Hryc ulica Górczewska 224 / 461 kod 01-460 Warszawa lub na adres e-mail: reklamacje@ciriokonkurs.pl

7.2. Uczestnicy mogą zgłaszać reklamacje do Organizatora nie później niż do dnia 24 listopada 2024 r. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków w prawnych.

7.3. Reklamacja powinna zawierać imię nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.

7.4. W przypadku przesłania reklamacji złożonej za pośrednictwem poczty, decyduje data nadania przesyłki.

7.5. Do rozstrzygania reklamacji powołana jest Komisja Konkursowa.

7.6. Reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

7.7. O rozpatrzeniu reklamacji Uczestnicy zostaną powiadomieni na piśmie w formie listu poleconego.

7.8. W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty – Uczestnicy otrzymają odpowiedź z rozparzeniem reklamacji listem poleconym.

7.9. Decyzje Komisji Konkursowej do zgłoszonej reklamacji są ostateczne.

§ 7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator, zwany dalej także „Administratorem”.

8.2. Wszystkie dane osobowe Uczestników, będą wykorzystywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w celu związanym z przeprowadzeniem Konkursu zgodnie z Regulaminem oraz w celach powiązanych wskazanych poniżej.

8.3. Korespondencję związaną z przetwarzaniem danych osobowych należy kierować na adres Organizatora, Multoomi Katarzyna Hryc z siedzibą w Warszawie, ul. Górczewska 224 /461 kod 01-460 Warszawa.

8.4. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału Konkursie.

8.5. Dane osobowe są przetwarzane przez Organizatora:

a) w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu, w tym w celu przyznania nagród i ich przekazania (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami Kodeksu cywilnego),

c) w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze z zakresu prawa podatkowego (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa podatkowego);

d) w zakresie udzielonej zgody, jeżeli takie oświadczenie zostało złożone Organizatorowi (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

8.6.W każdej chwili Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w zakresie w jakim podstawą ich przetwarzania jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu, Administrator przestanie przetwarzać dane osobowe w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do danych osobowych istnieją dla niego ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Uczestnika oraz jego przedstawiciela, w tym dane osobowe będą niezbędne Administratorowi do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

8.7.Zgoda na przetwarzanie danych w określonym celu, może być odwołana w każdym momencie. Cofnięcie zgody w dowolnym momencie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Niezbędne do przesłania informacji o cofnięciu zgody dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

8.8.Dane osobowe pozyskane w związku z organizacją Konkursu będą przechowywane do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń, które są związane z Konkursem oraz przez przewidziany prawem okres przechowywania dokumentacji, w tym na wypadek kontroli właściwych organów.  

8.9.Dane osobowe Uczestników Konkursu mogą być przekazywane współpracującym z Organizatorem podmiotom w celu przeprowadzenia Konkursu. Do grona tych podmiotów zaliczają się w szczególności podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie.

8.10. Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do tych danych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (jeśli podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes), prawo do żądania przeniesienia danych (jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany). Warunki realizacji tych praw są szczegółowo określone w rozporządzeniu ogólnym ws.ochrony danych osobowych 2016/679 („RODO”).

8.11. Uczestnik Konkursu posiada prawo do wniesienia skargi w związku z niezgodnym z prawem przetwarzaniem danych osobowym do organu nadzorczego. Funkcję organu nadzorczego pełni Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8.12. Podanie danych osobowych jest konieczne do wzięcia udziału w Konkursie, przyznania i wydania nagród, dochodzenia, ustalenia bądź obrony przed roszczeniami, w tym rozpatrzenia reklamacji oraz może być uzasadnione z uwagi na obowiązki podatkowe. W sytuacji, gdy podstawą przekazania danych jest zgoda – udzielenie zgody jak i podanie danych osobowych dla celów realizowanych w ramach zgody, jest w pełni dobrowolne i zależne od woli Uczestnika.

8.13. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

8.14. Dane nie będą przekazywane poza obszar UE/EOG.

§ 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

9.1. Multoomi Katarzyna Hryc z siedzibą w Warszawie, ul. Górczewska 224 /461 kod 01-460 Warszawa będąca administratorem Danych Osobowych przetwarza dane osobowe w celach wskazanych w § 8 Regulaminu zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Uczestnicy podają dane dobrowolnie oraz mają prawo dostępu do nich i ich poprawiania z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych lub podanie danych nieprawidłowych lub niepełnych, może uniemożliwić wydanie oraz realizację Nagród.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej  http://ciriokonkurs.pl

9.2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na prawa nabyte osób biorących udział w Konkursie, w tym jego Uczestników.

9.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

9.4. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

9.5. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie z ważnych powodów modyfikacji postanowień Regulaminu, jak również przerwania lub odwołania Konkurs, o czym niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej Organizatora.

9.6 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestników niewłaściwych lub nieprawdziwych danych, uniemożliwiających przekazanie nagrody.

9.7 Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na Stronie Internetowej http://ciriokonkurs.pl